عکس های جدید 95|بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش بیوگرافی جلال امیدیان

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش بیوگرافی جلال امیدیان

 
فقیهه سلطانی ، فقیهه سلطانی بیوگرافی
فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی با جلال امیدیان بازیکن ذوب آهن اصفهان ازدواج کرده است تصاویر از مراسم عقد خود را به اشتراک گذاشت.
بازدید : 108,561 نفر

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون و جلال امیدیان بازیکن اسبق فوتبال اصفهان مراسم عقد خود را برگزار کرده و تصاویری از آن را به اشتراک گذاشتند.

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی متولد 1353 بوده و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال 1371 و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. او بازیگری سینما را از سال 1373 با بازی در فیلم روسری آبی ساختهٔ رخشان بنی اعتماد آغاز کرد  و با بازی در فیلم کمدی عینک دودی در کنار فاطمه معتمدآریا و ایرج طهماسب درخشید.

در تلویزیون نیز فقیهه سلطانی در سریالهای آهوی ماه نهم ،نشانی،تبریز در مه و روز رفتن ایفای نقش کرده است.

جلال امیدیان متولد 1357 و بازیکن اسبق فوتبال اصفهان است.وی در جدیدترین گفتگوی خود در برنامه خوبی از خودتونه اعلام کرد کارت مربیگری ام را گرفته ام . در اصفهان تنیس هم کار می کنم . دو سال کنار آقای فرهاد کاظمی بودم و اگر خدا بخواهد امسال نیز تیم خواهم داشت.

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی طی یادداشتی اعلام کرده بود کسی که باعث شد روی گل تنهایی رو ببوسم و کنار بگذارم همسرم است . او در این باره تصریح کرد:من تنهایی ام را خیلی دوست دارم اما فکر می کنم آقای امیدیان کسی است که می تواند جایگزین تنهایی من شود و الان او را از تنهایی ام بیشتر دوست دارم.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.